Servicetlf. +45 74 71 68 18 admin@prorengoring.dk

Bliv en del af teamet

Pro Rengøring har igennem flere år, lagt meget energi i at uddanne vores dygtige medarbejdere.

Det har vi gjort på vores eget fysiske akademi, hvor vi har gennemført træning i bl.a. håndtering af maskiner, ergonomi, kemi, og virksomhedskultur.

Opret din jobprofil, udfyld felterne herunder/Create your job profile, fill in the fields below:

Fast arbejdstilladelse eller midlertidig?/Permanent work or temporary?

Hvilket tidsrum ønsker du at arbejde i?/What time period do you want to work in?

Antal timer pr uge:/Number of hours per week:

Har du kørekort?/Do you have a drivers license?

Har du bil?/Do you have a car?

Har du erfaring med rengøring?/Do you have experience with cleaning?

Sprogkundskaber/Language proficiency

Se videoen – Vi gør det.

Personoplysninger

Generelt
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, øvrig brug af services eller foretager køb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login eller ved køb.

Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Formål
Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som vil have størst sandsynlighed for at være relevante for dig, at registrere dine køb og betalinger, samt at kunne levere de services, du har efterspurgt, som f.eks. at fremsende et nyhedsbrev. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores services og indhold.

Periode for opbevaring
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningen og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Videregivelse af oplysningerData om din brug af websitet, hvilke annoncer, du modtager og evt. klikker på, geografisk placering, køn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter i det omfang disse oplysninger er kendt.

Oplysningerne anvendes til målretning af annoncering.
Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Indsigt og klagerDu har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: admin@prorengoring.dk

Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Websitet ejes og publiceres af:

Ndr. Industrivej 2
6270 Tønder

Email: admin@prorengoring.dk

Sig goddag

– Til et professionelt team der vægter samarbejde, tillid og god service med vores kunder.

Ring til os

Hovednummer

Kundeservice

Vores servicetelefon

Skriv til os

Administrationen

Hovedkontor

Nordre Industrivej 2A, 6270 Tønder

Vi gør det for kvaliteten

Pro Rengøring A/S er en engageret og professionel samarbejdspartner, hvor kunden er i centrum - og vi er ikke tilfredse før du er det. Vores krav til det serviceniveau, vi ønsker at levere, er tårnhøje.

Vores standarder er med til at sikre, at du som kunde altid får den bedst mulige oplevelse med vores service.

Vi er landsdækkende

• København