Servicetlf. +45 74 71 68 18 admin@prorengoring.dk

Job og karriere – Vi gør det sammen.

Vi arbejder målrettet og struktureret med, at udvikle virksomheden og vore medarbejder, så vi sikrer at virksomhedens vækststrategi overholdes, det er vi, hvis vi selv skal sige det, ret gode til. Vi arbejder struktureret med virksomhedens strategi og sætter krav til hinanden, vi skal være fleksible, innovative og i stand til at træffe beslutninger, sådan at vi kan udvikle os og forbedringer kan implementeres.

Vi har en passion, en passion for udvikling af mennesker. Menneskerne bag opgaverne er vores vigtigste ressourcer og derfor sætter vi en ære i, at udvikle og sikre et sundt arbejdsmiljø, med fokus på den enkelte medarbejders trivsel. Ved Pro Rengøring A/S, er det altid mulighed for at avancere i sine stillinger og vi har mange succeshistorier bag os. Har vores medarbejdere viljen, har vi redskaberne til at hjælpe dem på vej.

Tommy Nielsen

Administrationschef, Pro Rengøring A/S

Rengøringsassistenter

Kunne du tænkte dig at arbejde med rengøring i en spændene virksomhed – så har vi måske jobbet til dig.

Gør karriere i en virksomhed der vækster

Vær med til at udvikle vores service og interne kommunikation

Opdaters løbende…

Rasmus Gleerup

Direktør, Pro Rengøring A/S

Uopfordrede ansøgninger

Ønsker du en karriere inden for salg, administration, serviceledelse mv.?

Pro Rengøring A/S er på en rejse, en rejse der startede med to mænd og et lille lokale i Tønder til en landsdækkende virksomhed med afdelinger i fordelt i Danmark og Nordtyskland. Vi har et fantastisk team af medarbejdere, dem er vi stolte af, de yder hver eneste dag en flot indsats og vi har brug for flere der vil med på holdet. I takt med en stigende vækst får vi brug for flere dygtige medarbejdere.

Vi tilbyder vores medarbejdere en karriere med mulighed for udvikling, kurser og uddannelser. Du bliver en del af et af de førende rengøringsselskaber. Der er ikke langt fra ide til handling og du har gode muligheder for at præge din hverdag og fremtid.

Kunne du tænke dig en karriere, hvor du selv kan være med til at sætte dine mål?
Lige nu har vi ingen ledige stillinger men du er velkommen til at søge uopfordret på: ansøgning@prorengoring.dk

Kunne du tænke dig en spændende fremtid som rengøringsassistent?
Hos Pro Rengøring kan vi altid bruge nye medarbejdere. Er du interesseret i at arbejde indenfor rengøring med mange forskellige muligheder, både mht. rengøringstyper og med mulighed for at avancere er du velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

Husk at skrive:

• Hvem du er
  • Hvor gammel du er
  • Erfaring med rengøring
  • Hvor du bor
  • Hvornår ønsker du at arbejde(aften/dag/nat/weekend)

Se vores ledige stillinger her–> eller søg uopfordret på: ansogning@prorengoring.dk

PRO Akademi – Denmark

Vi uddanner løbende vores kompetente medarbejdere

Pro Rengøring har igennem flere år, lagt meget energi i at uddanne vores dygtige medarbejdere. Det har vi gjort på vores eget fysiske akademi, hvor vi har gennemført træning i bl.a. håndtering af maskiner, ergonomi, kemi, og virksomhedskultur.

I dag er vores virksomhed et andet sted, vi har kunder og dermed også kollegaer over hele landet, endda også i Nordtyskland. Denne positive udvikling stiller krav til, at vi som virksomhed udvikler os i forhold til dette. De store geografiske afstande gør, at vi skal forholde os til både tidsfaktoren, men ikke mindst de miljømæssige aftryk i at flytte mennesker over store afstande i landet.

Vi har derfor investeret i en online undervisningsplatform, der i høj grad kan supplere vores nuværende set up. Det er en forholdsvis simpel og effektiv måde, hvor vi online og målrettet kan uddanne, træne, efteruddanne og teste vores medarbejdere helt ned på kundeniveau, hvor og når det passer dem. Systemet samler op, så vi er hele tiden, er ajour med, hvem der har gennemgået de respektive tests og uddannelser.

Sig goddag

– Til et professionelt team der vægter samarbejde, tillid og god service med vores kunder.

Ring til os

Hovednummer

Kundeservice

Vores servicetelefon

Skriv til os

Administrationen

Hovedkontor

Nordre Industrivej 2A, 6270 Tønder

Vi gør det for kvaliteten

Pro Rengøring A/S er en engageret og professionel samarbejdspartner, hvor kunden er i centrum - og vi er ikke tilfredse før du er det. Vores krav til det serviceniveau, vi ønsker at levere, er tårnhøje.

Vores standarder er med til at sikre, at du som kunde altid får den bedst mulige oplevelse med vores service.

Vi er landsdækkende

• København