Erhvervsrengøring

Ønsker du ikke "bare" en leverandør, men en stærk samarbejdspartner der leverer skræddersyede rengøringsløsninger, med udgangspunkt I jeres behov og vores know how.  Så er det Pro Rengøring A/S du skal vælge som din næste rengøringsamarbejdspartner.

Vi lægger vægt på kvalitet, effektivitet og grundighed i alle områder af vores arbejde. God rengøring giver et godt indeklima, for dine medarbejdere, så effektiviteten holdes.

Hos Pro Rengøring har vi en vision, om at samarbejdet med vores kunder fungerer bedst i tæt dialog, derfor har du et fast team tilknyttet af en konsulent, serviceleder og en servicemedarbejder.

Tlf. 74 71 68 18.

​Klar kommunikation & god forventningsafstemning

- I leverer det vi forventer.

H.P. Therkelsen A/S har været kunde hos Pro Rengøring A/S siden 2016.

Pro Rengøring A/S varetager både rengøring af kontorfaciliteter, kantine, sanitære områder og chaufførboliger.

Morgens Therkelsen & Gitte Lone Sørensen udtaler: Vi er ikke kunde & leverandør, men samarbejdspartner! Vi sikrer at der er rydeligt - Pro Rengørings medarbejdere sørger for, at vi får gjort pænt rent. Forventningsafstemning fra start har gjort vores samarbejde nemt, Pro

Rengøring A/S forstod hvad vi havde behov for og det gør at de nu kan leve op til forventningerne. Der er en klar kommunikation og hurtig reaktionstid, det gælder både på medarbejder og ledelsesniveau. Har vi ønsker til ændringer, rettelser til rengøringen, sker det samme dag som vi efterspørger det og har vi brug for tillægstilbud, har vi dem i indbakken dagen efter.

En lydhør samarbejdspartner, der reagerer og korrigerer efter vores behov.

​Pro Rengøring leverer god kvalitet til markedspriser.

Claus Thomsen & Liss Holck fra​ Egernsund Tegl udtaler:

Pro Rengøring A/S og medarbejderne tager ansvar for deres opgaver, de har en god egenkontrol og når vi beder om noget, sker det med det samme. Deres koncept med mærkater i dørene fungerer rigtig godt – det gør, at vi ved hvornår vi skal rydde vore skriveborde hvilket giver systematik i rengøringen.

Med respekt for prisen handler det om kvaliteten.

Da vi skulle have ny leverandør undersøgte vi selvfølgelig markedspriserne, dem kunne Pro Rengøring A/S levere, samtidig har de bevist at det ikke kun er prisen, men at der er også kvalitet i deres levering af ydelsen. Det resulterer i at vi ikke skal bruge tid på rengøringen og det er vigtigt for os.

Hvad betyder 500 kroner i ugen, hvis en af vore medarbejderne skal bruge 2 timer på at følge op på manglende kvalitet.

Vi kan lave forretning med hinanden og samtidig støtte Sønderjyske Elitesport.

Vi er begge sponsorer ved sønderjyske og har lavet aftalen igennem indkøbsfællesskabet Susam. Det betyder at vi støtter hinandens forretninger, samtidig med at vi indirekte støtter sporten – Det er vigtigt for os.

Vi har rengøring der fungerer!

​Nordre Industrivej 2A

6270 Tønder