Servicetlf. +45 74 71 68 18 admin@prorengoring.dk

Ejendomsservice - Vi gør det hver dag

Der er mange elementer og opgaver i at vedligeholde en ejendom, hvilket betyder, at en trappevask i ny og næ ikke er nok, hvilket vi til fulde er klar over. Derfor sætter vi en stor ære i at tilbyde en lang række ydelser, der tilsammen skal gøre, at vi som samarbejdspartner er ejendommens forlængede arm.

Vil du skubbe alt ansvar og forpligtelser fra dig? Vi hjælper alt fra boligforeninger, ejerforeninger, bygningsejere og lignende med at slippe for det daglige arbejde, der følger med at have en ejendom. En ejendom medfører en masse daglige forpligtelser og udfordringer, som vi varetager på et højt og professionelt niveau.

Fleksible løsninger indenfor ejendomsservice
Værdsætter du tæt samarbejde, høj kvalitet og fleksible løsninger? Så bør du vælge Pro Rengøring som din professionelle samarbejdspartner indenfor ejendomsservice. Du kan som kunde sammensætte en løsning, der opfylder alle dine behov.

​​Vores skræddersyede løsninger gør, at du som kunde frit kan til- og fravælge imellem vores ydelser.

Med udgangspunkt i dine behov, udarbejder vi en skræddersyet og professionel løsning, der er optimalt sammensat ud fra dine behov og vores kompetencer.

Helt simpelt og nemt…

Daglig og ugentlig rengøring

Levering af hygiejnedispensere

Polering af butiksvinduer

High speed polering

Polish behandling

Udskiftning af måtter

De vigtigste punkter i ejendomsservice

Det vigtigste for os er, at vi får et godt og tæt samarbejde, der er gavnligt for begge parter. Dette sikrer vi blandt andet ved at tilknytte en fast kontaktperson til din virksomhed, der ovenikøbet befinder sig tæt på jeres virksomhed rent geografisk.

Dette tilbyder vi inden for ejendomsservice
Som professionel samarbejdspartner inden for ejendomsservice tilbyder vi naturligvis en bred vifte af forskellige ydelser, som dækker langt de fleste behov, der er relateret til at vedligeholde en ejendom. Nedenfor kan du se en række af de ydelser, som vi tilbyder i forbindelse med ejendomsservice:

• Alt indenfor havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi fungerer som en forlængelse af bestyrelsen
  • Udførelse af mindre reparationer. Denne type opgaver udføres til en yderst konkurrencedygtig pris, altså til en lavere timepris end en håndværker
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde

Vær opmærksom på, at dette blot er et udpluk af de ydelser, som vi tilbyder i forbindelse med ejendomsservice. Skulle det ske, at du har nogle behov, der ikke er nævnt ovenfor, skal du blot tage kontakt til os angående dette. Vi er i stand til at varetage langt de fleste opgaver, der forbinder sig med ejendomsservice og vil sætte en ære i også at tage os af dine.

Gør det nemt, udfyld felterne. Vi klarer resten.

Personoplysninger

Hjemmesiden benytter den gratis løsning af Google Analytics. Når der sendes statistikdata til Google fra hjemmesiden, medsendes ingen personfølsomme oplysninger som f.eks. cpr-nr. IP-adresse, navn, adresse el.lign. I stedet sendes normale trafikdata som tidspunkt, samt hvilken side man er på.

Se videoen – Vi gør det.

Sig goddag

– Til et professionelt team der vægter samarbejde, tillid og god service med vores kunder.

Ring til os

Hovednummer

Kundeservice

Vores servicetelefon

Skriv til os

Administrationen

Hovedkontor

Nordre Industrivej 2A, 6270 Tønder

Vi gør det for kvaliteten

Pro Rengøring A/S er en engageret og professionel samarbejdspartner, hvor kunden er i centrum - og vi er ikke tilfredse før du er det. Vores krav til det serviceniveau, vi ønsker at levere, er tårnhøje.

Vores standarder er med til at sikre, at du som kunde altid får den bedst mulige oplevelse med vores service.

Vi er landsdækkende

• København