Ejendomsservicedsc_0427

Ejendomsservice hos Pro Rengøring

Som noget nyt tilbyder Pro Rengøring nu løsninger inden for ejendomsservice. Denne nye gren af vores forretning kommer som en naturlig forlængelse af vores andre aktiviteter. Grundværdierne er de samme som i resten af vores forretning, nemlig tæt samarbejde, skræddersyede løsninger, høj kvalitet og kunden i fokus.

En aftale med Pro Rengøring sikrer, at dine lejere og beboere altid er tilfredse. Ejendommen vil altid fremstå pæn, ren og velholdt, og beboerne vil sætte pris på den høje standard og hurtige reaktionstid, som vi tilbyder.

Kontakt os på tlf. 74 71 68 18 eller på e-mail admin@prorengoring.dk

Hvad indeholder ejendomsservice hos Pro Rengøring?

Der er mange elementer og opgaver i at vedligeholde en ejendom, hvilket betyder, at en trappevask i ny og næ ikke er nok, hvilket vi til fulde er klar over. Derfor sætter vi en stor ære i at tilbyde en lang række ydelser, der tilsammen skal gøre, at vi som samarbejdspartner er ejendommens forlængede arm.

Vil du skubbe alt ansvar og forpligtelser fra dig? Vi hjælper alt fra boligforeninger, ejerforeninger, bygningsejere og lignende med at slippe for det daglige arbejde, der følger med at have en ejendom. En ejendom medfører en masse daglige forpligtelser og udfordringer, som vi er fuldt ud i stand til at varetage, på et højt og professionelt niveau.

Fleksible løsninger inden for ejendomsservice

Værdsætter du tæt samarbejde, høj kvalitet og fleksible løsninger? Så bør du vælge Pro Rengøring som din professionelle samarbejdspartner inden for ejendomsservice. Du kan som kunde sammensætte en løsning, der opfylder alle dine behov.

Vores skræddersyede løsninger gør, at du som kunde frit kan til- og fravælge imellem vores ydelser. Med udgangspunkt i dine behov, udarbejder vi en skræddersyet og professionel løsning, der er optimalt sammensat ud fra dine behov og vores kompetencer.

Det vigtigste for os er, at vi får et godt og tæt samarbejde, der er gavnlige for begge parter. Dette sikrer vi blandt andet ved at tilknytte en fast kontaktperson til din virksomhed, der oven i købet befinder sig tæt på jeres virksomhed rent geografisk.

Dette tilbyder vi inden for ejendomsservice

Som professionel samarbejdspartner inden for ejendomsservice tilbyder vi naturligvis en bred vifte af forskellige ydelser, som dækker langt de fleste behov, der er relateret til at vedligeholde en ejendom. Nedenfor kan du se en række af de ydelser, som vi tilbyder i forbindelse med ejendomsservice.

• Alt inden for havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi fungerer som en forlængelse af bestyrelsen.
  • Udførelse af mindre reparationer. Denne type opgaver udføres til en yderst konkurrencedygtig pris, altså til en lavere timepris end en håndværker.
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde.

Vær opmærksom på, at dette blot er et udpluk af de ydelser, som vi tilbyder i forbindelse med ejendomsservice. Skulle det ske, at du har nogle behov, der ikke er nævnt ovenfor, skal du blot tage kontakt til os angående dette. Da vi er i stand til at varetage langt de fleste opgaver, der forbinder sig med ejendomsservice, kan vi formentlig også tage os af dine behov.

Eksempler på ejendomsservice aftaler

En aftale med os kan se ud på utrolig mange måder. Det afhænger nemlig helt og aldeles af, hvordan dine behov ser ud, hvor stor ejendommen er, hvilken standard du efterspørger, samt hvor mange opgaver og mængden af ansvar, du ønsker at skubbe fra dig. Her er nogle eksempler på, hvordan en ejendomsservice-aftale kunne se ud:

Ejendomsservice eksempel 1​

• Vedligeholdelse af have/gård
  • Snerydning

Ejendomsservice eksempel 2

• Vinduespolering
  • Vedligeholdelse af have/gård
  • Snerydning
  • Beboerkontakt

Ejendomsservice eksempel 3

• Alt inden for havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi agerer som en forlængelse af bestyrelsen.
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde.

Dette er naturligvis blot eksempler på, hvordan en samarbejdsaftale kunne se ud. Har du et ønske til en aftale, der ligner ovenstående, eller en, der ser markant anderledes ud, så kan dette sagtens lade sig gøre. Ring til os og fortæl os om dine ønsker, så kan vi sammen finde ud af, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe dig.

Hvad er ejendomsservice?

Hvad er ejendomsservice i det hele taget? Ejendomsservice kan være alt fra simpel rengøring af en opgang til omfattende vedligeholdelse af større ejendomme. Hvad ejendomsservice indebærer afhænger meget af den enkelte ejendom samt beboerne eller ejerne.

Den gængse opfattelse af ejendomsservice indebærer vedligeholdelse af en ejendoms fællesarealer, samt diverse opgaver inde i boligerne, som lejerne ikke selv skal varetage. Den daglige vedligeholdelse af ejendommen bliver ofte udført af ejeren eller ejendomsadministration.

Dog fejlvurderer mange, hvor meget tid det egentlig kræver at vedligeholde en ejendom, hvilket som regel vil medføre utilfredse beboere. Oftest er det ikke modvilje mod at udføre de forskellige opgaver, men nærmere et spørgsmål om mangel på tid og overskud.

Med et samarbejde med Pro Rengøring bliver dette dog aldrig et problem, og dine beboere vil altid være tilfredse med ejendommens tilstand. Vores aftaler gør det muligt for dig at slippe ansvaret og opgaverne, der er tilknyttet en ejendom.

Kort sagt, så gør vi din hverdag nemmere og dine beboere gladere.

Hvad koster ejendomsservice?

Prisen på ejendomsservice afhænger meget af, hvilke opgaver, der udføres på ejendommen, samt hvor hyppigt disse opgaver ønskes udført. Pro Rengøring tilbyder ejendomsservice til konkurrencedygtige priser, og ofte under.

For eksempel udfører vi mindre reparationsopgaver til timepriser, der er markant billigere end en håndværkers timepris. Derfor vil det ofte vise sig at være en billigere og nemmere løsning at lave en fast ejendomsservice-aftale, frem for at købe ydelserne løbende.

Du er altid mere end velkommen til at kontakte os vdr. Et tilbud på et samarbejde. Vi lytter til, hvilke behov du har samt kommer med gode råd. Et tilbud er naturligvis uforpligtende. Kontakt os på tlf. 74 71 68 18 eller på e-mail admin@prorengoring.dk​