​Erhvervsrengøring Viborg

dsc_0497

Leder du efter erhvervsrengøring i Viborg? Så er du kommet til det helt rigtige sted. På denne side kan du læse mere om, hvordan vi arbejder med erhvervsrengøring i Viborg.

Pro Rengøring & Viborg - Erhvervsrengøring

Viborg er en af Danmarks ældste byer, og er hjem for over 40.000 mennesker. Dog er Viborg naturligvis langt mere end det, Viborg er også hjemstedet for et attraktivt og moderne erhvervsliv, som vi er meget stolte og glade for både at være underleverandør og en del af.

Vi lægger stor vægt på at have et tæt samarbejde og god kommunikation med de kunder, vi leverer erhvervsrengøring til. For at sikre disse værdier, har vi ansat Emilie Fischmann, der har fået til opgave at styrke disse værdier, og samtidig sørge for, at vores midtjyske kunder føler sig hørt, forstået og imødekommet.

Leder du efter en samarbejdspartner til erhvervsrengøring, der leverer skræddersyede og kundetilpassede løsninger, der passer specifikt til dine behov? Så tag fat i Emilie, og få et helt og aldeles uforpligtende møde, hvor du kan høre mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed.

Emilie kan kontaktes på følgende kontaktoplysninger:

E-mail: ef@prorengoring.dk

Bæredygtig erhvervsrengøring i Viborg

Vi har stor fokus på at levere en bæredygtig og miljøvenlig ydelse, hvilket blandt andet er grunden til, at vi benytter os af svanemærkede produkter, der er ekstra skånsomme mod miljøet.

Ligeledes føler vi en stor ansvarsfølelse overfor vores medarbejdere. Derfor bruger vi en del tid og ressourcer på at undervise vores medarbejder i midler, forbrug, håndtering og bortskaffelse af de produkter, vi bruger i forbindelse med rengøringen.

For at sikre, at vores bæredygtige retningslinjer bliver overholdt, samt at alle vores kunder får et ensartet og tilfredsstillende resultat, så skal alle ansatte i Pro Rengøring gennemgå vores interne uddannelsesforløb, inden de påbegynder arbejdet hos de enkelte kunder.

Du kan altså være helt sikker på, at du får ensartet og professionel erhvervsrengøring hos Pro Rengøring, der oven i købet er yderst miljøvenlig og bæredygtig.

Butiksrengøring Viborg

Er du indehaver eller ansvarlig for en af de mange pragtfulde butikker, der befinder sig i Viborg? Så vil vi hellere end gerne være med til at give dine gæster den bedst mulige oplevelse i din butik. Dette gør vi ved at sørge for, at din butik altid fremstår ren, nydelig, velduftende og frem for alt indbydende.

En butik er både grundrammen for dine kunders oplevelse med din virksomhed, samt det miljø, dine ansatte meget gerne skulle trives i. Derfor er det vitalt, at der er styr på butiksrengøringen og hygiejnen i butikken, også i de måneder, hvor dine kunder ikke slæber tøsne og mudder ind.

Vi har stor fokus på grundighed, effektivitet og pålidelighed. Dette sikrer ikke kun, at dine kunder vil finde sig veltilpas i din butik, det medvirker også til, at du undgår unødigt slid på butikkens interiør.

Vidste du eksempelvis, at manglende eller mangelfuld rengøring er med til at slide unødigt meget på dine gulve? Hold din butik i topform med Pro Rengøring!​