​Erhvervsrengøring Syddanmark

Hos Pro Rengøring er vi ekstremt glade og stolte over at være en stor del af erhvervslivet i Syddanmark. Vi sætter en stor ære i at være en professionel og pålidelig samarbejdspartner inden for erhvervsrengøring i Syddanmark, hvilket vores gode etablering i regionen også vidner om, at vi er lykkedes med.

Pro Rengøring tilbyder en bred vifte af forskellige serviceydelser i Syddanmark. I de næste afsnit kan du læse meget mere om, hvad dette er for nogle ydelser, samt hvilke byer vores afdelinger ligger i. Husk, selvom vi ikke har en afdeling i netop din by, så kan vi stadig levere varen!

Du er altid mere end velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for yderligere information eller har spørgsmål til vores ydelser. Vi kan kontaktes på tlf. 74 71 68 18 i følgende tidsrum:

• Mandag: 08.00 - 16.00​
  • ​Tirsdag: 08.00 - 16.00​
  • Onsdag: 08.00 - 16.00​
  • ​Torsdag: 08.00 - 16.00​
  • ​Fredag: 08.00 - 14.00

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ejendomsservice i Syddanmark

Hos Pro Rengøring har vi valgt at bevæge os ind på et nyt område, nemlig ejendomsservice.

Dette kommer naturligvis også syddanskerne til gode. Vores ydelser inden for ejendomsservice er til dig, der ikke har tid eller lyst til at varetage de daglige vedligeholdelser og opgaver, der er forbundet med at eje en bygning.

Med et samarbejde med os, behøver du ikke at tænke på noget, vi klarer nemlig det hele. Blandt andet tilbyder vi:

• Alt inden for havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi fungerer som en forlængelse af bestyrelsen.
  • Udførelse af mindre reparationer. Denne type opgaver udføres til en yderst konkurrencedygtig pris, altså til en lavere timepris end en håndværker.
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde.

Butiksrengøring i Syddanmark

Syddanmark er fyldt med en masse skønne og spændende butikker, hvilket vi er stolte over at være med til at opretholde. En butik kræver nemlig ordentlig og grundig rengøring, hvis den skal fremstå ren, nydelig og indbydende.

Vi har adskillige års erfaring med professionel butiksrengøring. Derfor er vi mere end i stand til til at rengøre din butik til en standard, hvor dine kunder altid vil finde butikken behagelig at være i.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi arbejder med butiksrengøring!

Hotel rengøring i Syddanmark

Vi varetager naturligvis også hotel rengøring for de syddanske hoteller og overnatningssteder. Hotel rengøring er en af de brancher, vi har stor erfaring med.

Vi tilbyder naturligvis ikke blot rengøring af dit overnatningssted, vi tilbyder også:

• Rengøring af værelser og fællesområder
  • Sengeredning
  • Skift af sengetøj
  • Levering af sengelinned
  • Levering og håndtering af håndklæder
  • Levering af sæbedispensere
  • Levering af diverse papirprodukter
  • Ansættelse af in-house serviceleder
  • Totalløsninger

Vi syntes selv, at vi leverer markedets bedste service, når det gælder rengøring og klargøring af hoteller og overnatningssteder. Hvis du ikke tror os, så læs denne kundeudtalelse:

Pro Rengøring er en professionel samarbejdspartner indenfor rengøring. Pro Rengøring sikrer os en høj rengøringsstandard og en kvalitet, der altid er som lovet. De er stabile, fleksible, og loyal samarbejdspartner. De har vist de er i stand til at varetage store rengøringsopgaver, med logistiske udfordringer og samtidig levere det samme tilfredsstillende niveau.

​ -Lars Grambo, Enjoy resort.

Afdelinger i Syddanmark

Vi har flere afdelinger fordelt rundt omkring i Syddanmark. Du kan læse mere om de enkelte afdelinger ved at klikke på nedenstående links.

• Sønderborg