Erhvervsrengøring Sønderborg​

dsc01921

Pro Rengøring har sin oprindelse, og tog sine spæde skridt, i Sønderjylland. Derfor er vi både glade og stolte for at bidrage til erhvervslivet i Sønderborg. Ikke alene er vi en del af erhvervslivet, vi bidrager os direkte til, at erhvervslivet i Sønderborg møder en ren og klargjort arbejdsplads hver dag. Det er vi stolte af.

Vi har altid plads til endnu en sønderjysk virksomhed, der har brug for professionel erhvervsrengøring, hvor du får lidt mere, end du forventer. Lyder det som noget, din virksomhed ville have godt af? Så tøv endelig ikke med at kontakte os.

Vi står altid klar til at tage et uforpligtende møde med din virksomhed, hvor vi for det første kan lære hinanden at kende, og for det andet kan afdække, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med en skræddersyet løsning.

Du kan kontakte os ved hjælp af følgende:

E-mail: 74 71 68 18
Telefon: admin@prorengoring.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

Leder du efter erhvervsrengøring i Sønderborg?

Er du på udkig efter en leverandør, der gør mere end “bare” rent? Pro Rengøring laver skræddersyede og kundetilpassede løsningen inden for alle typer og former af erhvervsrengøring.

Vi lytter til dine behov, ønsker og forventninger, og laver først derefter en tilpasset aftale, der sikrer dig det optimale resultat. Det er vores klare erfaring, at en kundetilpasset aftale, hvor forventninger er helt afstemt, giver langt det bedste og mest succesfulde samarbejde.

Hos Pro Rengøring får du tilknyttet et fast team. Det vil altså ikke være et nyt ukendt ansigt, der varetager jer som kunde, men derimod faste medarbejdere, der kender jeres virksomhed, procedurer og ønsker.

Teamet består udover en serviceleder, også af en konsulent, samt en række assistenter. Dette hold vil tilsammen udgøre de medarbejdere, der både varetager de daglige opgaver, samt den løbende kommunikation.

Miljøvenlig & bæredygtig erhvervsrengøring

Hos Pro Rengøring værner vi både om det miljø, vi lever i, og det miljø, vores ansatte arbejder i til hverdag. Trivsel og bæredygtighed på alle parametre er noget, der i høj grad ligger os på sinde. Derfor gør vi en stor indsats for at gøre en forskel, både for miljøet og vores ansatte.

Dette gør vi blandt andet ved altid at benytte svanemærkede produkter, når det er muligt. Ligeledes uddanner vi løbende vores personale i, hvordan man håndterer de produkter, der bliver brugt i forbindelse med rengøringen. Ligeledes undervises de i, hvordan man undgår at bruge unødvendige mængder.

Butiksrengøring Sønderborg

Leder du efter butiksrengøring i Sønderborg? Så leder du efter Pro Rengøring. Vi har mange års erfaring med butiksrengøring, hvilket gør os fuldt ud kompetente til at lave en optimal løsning til jer, der både er effektiv på prisen og rengøringen.

Vi ved, hvor vigtigt det er for både kunder og ansatte, at de fysiske rammer er rene og pæne, både for trivslen og helbredet. Derfor tager vi butiksrengøring seriøst, og vi garanterer, at du møder ind til et tilfredsstillende resultat hver eneste dag.

Kontakt os for at høre mere!