​Erhvervsrengøring Silkeborg

dsc_0631

Hos Pro Rengøring har vi altid haft en ambition om at være mere eller mindre landsdækkende. Derfor har vi naturligvis valgt også at oprette en afdeling i Silkeborg, der også kaldes “Byen ved søerne”.

Silkeborg er med sine godt 46.000 indbyggere en attraktiv by at bo og drive erhverv i, også for Pro Rengøring. Silkeborg har nemlig et stort og alsidigt erhvervsliv, som vi er utroligt stolte af at være en del af.

Vores mission er, at være den mest professionelle og kompetente samarbejdspartner på det danske marked. Dette gør sig ikke kun gældende indenfor erhvervsrengøring, men også inden for vores andre fokusområder, nemlig butiksrengøring, facility service, hotel rengøring og ejendomsservice.

Vi går den ekstra mil, vi forstår din virksomhed, og vi vil først og fremmest sikre, at din virksomhed har de optimale betingelser for at vækste og blomstre. Lyder det interessant? Så kontakt os for en uforpligtende samtale ved hjælp af vores kontaktformular eller på:

E-mail: ef@prorengoring.dk

Pro Rengøring & Silkeborg

Vi ønsker at positionere os som den førende virksomhed inden for professionel erhvervsrengøring i Midtjylland. For at sikre denne position, har vi blandt andet valgt at ansætte en ny medarbejder, der har til ansvar at sikre kvaliteten og tilfredsheden hos vores midtjyske kunder, heriblandt også vores kunder i Silkeborg.

Til dette formål er Emilie Fischmann altså blevet ansat. Emilie er både dedikeret, erfaren og utroligt kompetent, og vi er utroligt glade og trygge ved, at give hende ansvaret for vores midtjyske indsats.

Tre gode grunde til at vælge Pro Rengøring til erhvervsrengøring i Silkeborg

Vi mener selvfølgelig, at der findes et utal af gode grunde til at vælge os som leverandør af erhvervsrengøring til din virksomhed i Silkeborg. Dog har vi 3 væsentlige grunde, som vi lægger stor vægt på.

1. Vi arbejder med mennesker, og vi ved det!

Vi lægger stor vægt på, at alle medlemmer af vores organisation er kompetente, dedikerede og dygtige. Derfor sørger vi altid for, at vores personale er helt opdateret med de nyeste trends, teknologier og krav i branchen.

2. Vi er dér, hvor du har brug for os!

Som kunde hos os, får du tilknyttet et fast team, heriblandt Emilie, som agerer serviceleder, samt en række dygtige assistenter, der skal eksekvere det daglige arbejde.

3. Lynhurtig reaktionstid!

Har du en akut situation eller udfordring? Så frygt ej, Pro Rengøring har en løsning til dig inden for en time!

Miljørigtig erhvervsrengøring i Silkeborg

Pro Rengøring leverer professionel rengøring med svanemærkede produkter. Ligeledes underviser vi vores medarbejdere i midler, forbrug, håndtering og bortskaffelse, hvor vi har faste procedurer, der sikrer, at vi har den bedste løsning, hvor der tages mest mulig hensyn til miljøet. For at kunne give vores kunder den mest professionelle service og bedste kvalitet, skal alle vores medarbejdere uddannes inden de påbegynder ansættelse.

Dette har til formål at levere en ensartet kvalitet og professionel tilgang til opgaver, samt at lære vore ansætte at minimere forbruget af rengøringsmidler. Herudover lærer de også, hvordan de håndterer midlerne på en forsvarlig og sikker måde.

Vores medarbejdere i videreuddannes løbende, f.eks. Inden for polishbehandling, tæpperens, miljø, industriel rengøring mv. Vi har høje standarder når det gælder trivsel, gode normer for miljø, og ansvarlighed overfor hinanden.

Pro Rengøring A/S bruger naturligvis, i det omfang, det er muligt, kun produkter der tager hensyn til miljøet. Vi sætter krav til, at vores leverandørere fokuserer på at udvikle og levere produkter med en miljørigtig tilgang.

Alle medarbejderen får samtidig udleveret en håndbog, der giver dem indblik i korrekt optræden og adfærd. Igennem håndbogen bliver de også bedre bekendt med Pro Rengørings DNA og værdier.​