Erhvervsrengøring Padborg​

dsc_0386

Selvom Padborg ganske rigtigt ligger omtrent så langt mod syd, som man overhovedet kan komme i Danmark, så er vi hos Pro Rengøring glade for at have mulighed for at servicere de virksomheder og butikker, der har deres placering i den danske grænseby, med professionel, kompetent og pålidelig erhvervsrengøring.

Vores sønderjyske mentalitet og filosofi passer naturligvis som fod i hose med de virksomheder, vi samarbejder med i Padborg. Vi er derfor utroligt glade for at tage del i den positive udvikling, som Padborg har været igennem.

Vi er altid parate til at gøre en forskel for flere af de virksomheder, der befinder sig i Padborg eller omegn. Vi laver skræddersyede løsninger til alle vores kunder, der har afsæt i den enkeltes ønsker, behov og forventninger. Hos Pro Rengøring garanterer vi, at dine forventninger til erhvervsrengøring bliver indfriet.

Har din virksomhed også brug for en kundetilpasset løsning inden for erhvervsrengøring, der er lavet på jeres præmisser? Så tøv endelig ikke med at kontakte os. Et møde med en af vores dygtige konsulenter er helt og aldeles uforpligtende!

Du kan kontakte os på ved hjælp af følgende kontaktoplysninger:

E-mail: 74 71 68 18
Telefon: admin@prorengoring.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Leder du efter erhvervsrengøring i Padborg?

Leder du efter en leverandør, der kan gøre mere end bare rent? Så er Pro Rengøring den leverandør, du leder efter! Vi laver som sagt aftaler med dig, der har afsæt i dine ønsker, hvorfor chancerne for, at du bliver tilfreds med samarbejdet, er optimale.

Udover den skræddersyede løsning, så arbejder vi også ud fra en filosofi om, at man opnår det bedste samarbejde ved hjælp af et lokalt og velkendt team, samt tæt og god kommunikation.

Som kunde hos Pro Rengøring, vil erhvervsrengøringen blive udført af et lokalt hold, der består af en konsulent, en serviceleder og en række assistenter. Du vil altså opleve, at arbejdet bliver udført af de samme velkendte ansigter, der kender til din virksomhed og processerne for erhvervsrengøringen.

Vil du have kontinuerlig kvalitet, pålidelighed og velkendte ansigter? Så er Pro Rengøringen din professionelle samarbejdspartner inden for erhvervsrengøring i Padborg.

Butiksrengøring i Padborg

Vi har i mange år været med til at skabe gode oplevelser i detailhandlen i Padborg igennem butiksrengøringen. Butiksrengøring er ikke alene vigtigt for, at dine kunder får en god oplevelse, når de besøger din butik.

Det er mindst lige så vigtigt for, at dine ansatte trives og er i stand til at yde deres bedste. Pæne og rene rammer er forudsætningen for, at dit personale er veltilpas på deres arbejdsplads.

Herudover er ordentlig og grundig butiksrengøring også enormt vigtigt for, at din butik ikke bliver unødigt opslidt. Vidste du for eksempel, at mangelfuld butiksrengøring slider enormt meget på dit gulv, og du vil være nødt til at skifte det langt hyppigere, sammenlignet med butikker, der får professionel og god butiksrengøring.​