Erhvervsrengøring Odense​

dsc_0416

Er du på udkig efter danmarks bedste leverandør af erhvervsrengøring til din virksomhed? Så er du landet det helt rigtige sted. Vi leverer alle vores ydelser til den fynske hovedstad, Odense. Få dit eget lokale team, der kender din virksomhed ud og ind!

Professionel erhvervsrengøring i Odense

Pro Rengøring er en landsdækkende, professionel og erfaren leverandør af forskellige typer af erhvervsrengøring. Selvom vi er landsdækkende, og bestræber os på at være en del af det danske erhvervsliv over hele landet, så arbejder vi stadig ud fra en filosofi om, at et godt samarbejde bygger på tæt kommunikation, et fast team og åben dialog.

Derfor vil du som kunde i Odense, som nævnt tidligere, få tilknyttet et fast team, der blandt andet inkluderer en teamleder, en serviceleder og flere assistenter, der står for at udføre de daglige opgaver og varetage den tætte kommunikation, som vi lægger så stor vægt på.

Bæredygtig erhvervsrengøring i Odense

Vi er stolte over at kunne prale af, at vi leverer bæredygtig og miljøvenlig erhvervsrengøring til erhvervslivet i Odense. Dette gør vi ved hjælp af flere tiltag, der både sikrer miljøet, samt vores medarbejderes trivsel og udvikling.

Når vi bruger rengøringsmidler og andre produkter, så sikrer vi altid, at vi udelukkende benytter os af svanemærkede produkter, der er skånsomme for miljøet. Dette gør vi blandt andet for, at du ikke kun får en ren virksomhed, men også en ren samvittighed over for den verden, vi lever i.

Herudover sikrer vi også, at vores medarbejdere altid er opdaterede og uddannede i, hvordan de skal behandle, håndtere og bortskaffe de produkter, vi bruger i forbindelse med erhvervsrengøring.

Alle vores medarbejdere har ved starten af deres ansættelse gennemgået vores interne uddannelsesforløb, der har til formål at sikre, at alle medarbejdere er opdaterede med den nyeste viden. Dette er med til at sikre en ensartet kvalitet og oplevelse for vores kunder, ligegyldigt hvor i landet de befinder sig.

Herudover bliver vores medarbejdere løbende indkaldt til kurser og videreuddannelse, så de kan udvikle sig i den retning, de ønsker.

Butiksrengøring i Odense

Vi har stor erfaring med at varetage rengøringen af alle former og typer af butikker. Vores store erfaring inden for butiksrengøring har gjort, at vi er i stand til at lave effektive specialløsninger, der sikrer, at din butik altid er ren og pæn.

Vores erfaring og feedback er entydig. Både dine kunder og medarbejdere vil sætte pris på, at butikken altid fremstår pæn, ren og velduftende. Vores butiksrengøring fungerer på helt samme måde som resten af vores ydelser, hvor kommunikation og et lokalt team er nøglen til et givende og succesfuldt samarbejde.

Ejendomsservice i Odense

Er du træt af at varetage det daglige arbejde og bøvl ved at eje en ejendom i Odense? Så kan Pro Rengøring hjælpe dig. Vores ejendomsservice i Odense gør livet som bygningsejer nemmere!

Vi kan varetage alle tænkelige opgaver, der er forbundet med at eje og vedligeholde en ejendom. Her er et udpluk af de opgaver, som vi kan varetage i forbindelse med ejendomsservice:

• Alt inden for havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi agerer som en forlængelse af bestyrelsen.
  • Udførelse af mindre reparationer. Denne type opgaver udføres til en yderst konkurrencedygtig pris, altså til en lavere timepris end en håndværker.
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde.