​Erhvervsrengøring Nordjylland

Leder du efter en professionel samarbejdspartner inden for erhvervsrengøring, butiksrengøring, facility services, hotel rengøring eller ejendomsservice i Nordjylland? Så er Pro Rengøring det rette valg!

Vi leverer alle ovenstående ydelser, samt meget mere, i hele Nordjylland. Herunder kan du læse mere om, hvilke ydelser vi tilbyder i Nordjylland.

Såfremt du har lyst til at høre mere eller har spørgsmål, så tøv endelig ikke med at kontakte os på tlf. +45 74 71 68 18. Du kan også skrive til os på mail: admin@prorengoring.dk, hvor vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Butiksrengøring Nordjylland

Det nordjyske er fyldt med både mindre og større byer, der har et rigt og livligt handelsliv, hvor de fysiske butikker stadig oplever travlhed. Samme travlhed er faktisk grunden til, at butiksrengøring er utroligt vigtigt for enhver forretning, der gerne vil fremstå ren og præsentabel.

Hos Pro Rengøring har vi mange års erfaring med butiksrengøring. Vi forstår til fulde, hvordan man leverer den rengøringsstandard, dine kunder forventer af en butik. Kontakt os for at høre nærmere om, hvordan vi kan hjælpe din butik til at fremstå mere indbydende, ren og velduftende.

Hotel rengøring Nordjylland

Vi varetager naturligvis også hotel rengøring for de nordjyske hoteller og overnatningssteder. Hotel rengøring er en af de brancher, vi har mange års erfaring med.

Vi tilbyder naturligvis ikke blot rengøring af dit overnatningssted, vi tilbyder også:

• Rengøring af værelser og fællesområder
  • Sengeredning
  • Skift af sengetøj
  • Levering af sengelinned
  • Levering og håndtering af håndklæder
  • Levering af sæbedispensere
  • Levering af diverse papirprodukter
  • Ansættelse af in-house serviceleder
  • Totalløsninger

Vi mener selv, at vi er utroligt dygtige til at give gæsterne på et hotel en god oplevelse. Såfremt vores ord ikke helt er nok, så kan du herunder læse én af vores kundeudtalelser.

"Pro Rengøring er en professionel samarbejdspartner indenfor rengøring. Pro Rengøring sikrer os en høj rengøringsstandard og en kvalitet der altid er som lovet. De er stabile, fleksible, og loyal samarbejdspartner. De har vist de er i stand til at varetage store rengøringsopgaver, med logistiske udfordringer og samtidig levere det samme tilfredsstillende niveau."

​ -Lars Grambo, Enjoy resort.

Ejendomsservice Nordjylland

Vi leverer naturligvis også vores nyeste ydelse til det nordjyske, nemlig ejendomsservice. Vi leverer totalløsninger inden for ejendomsservice, der sikrer dig, at du aldrig behøver skænke vedligeholdelsen og rengøringen af din ejendom en eneste tanke. Vi kan klare det hele!

Blandt andet tilbyder vi:

• Alt inden for havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi fungerer som en forlængelse af bestyrelsen.
  • Udførelse af mindre reparationer. Denne type opgaver udføres til en yderst konkurrencedygtig pris, altså til en lavere timepris end en håndværker.
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde.

Afdelinger Nordjylland

Herunder kan du se listen over vores afdelinger i Nordjylland. Hver by er opstillet som et link, hvor du kan læse mere om den pågældende afdeling.​