​Erhvervsrengøring Herning

dsc02397

Hos Pro Rengøring har vi en længere periode bestræbt os på at etablere os som det jyske erhvervslivs foretrukne leverandør af erhvervsrengøring. I løbet af denne proces blev det besluttet, at vi naturligvis også skulle have en afdeling, der kunne servicere de mange spændende virksomheder, der hører til i Herning.

Herning er hjem til et rigt og flot erhvervsliv, hvilket er noget, som vi er rigtig glade for at være en del af. Vores afdeling i Herning har stort fokus på at tilbyde erhvervsrengøring, der er skræddersyet til den enkelte virksomhed.

Dette betyder, at den erhvervsrengøring, i som virksomhed modtager, vil blive udført på baggrund af en skræddersyet aftale. Denne aftale laves i fællesskab med kunden og en konsulent fra Pro Rengøring, hvor man i fællesskab strikker en aftale sammen, der passer optimalt til kundens behov, ønsker og forventninger.

Lyder det som noget, der kunne være interessant for jeres virksomhed? Så tøv endelig ikke med at kontakte os på nedenstående kontaktoplysninger:

E-mail: ef@prorengoring.dk

Lokal erhvervsrengøring i Herning

For at styrke vores lokale tilstedeværelse inden for erhvervsrengøring i Herning, så har vi blandt andet valgt at ansætte Emilie Fischmann, der har ansvaret for vores aktiviteter i det midtjyske, heriblandt også Herning.

Emilie vil være den lokale mand for vores kunder inden for alle typer af erhvervsrengøring i Herning, hvor hun sammen med et team, der udover hende selv består af en række assistenter, vil varetage det daglige arbejde, og arbejde stenhårdt for, at kunderne er fuldt ud tilfredse.

Som kunde hos Pro Rengøring får du tilknyttet et fast hold, der varetager rengøringen af din virksomhed. Dette sikrer ikke kun, at du som kunde ved, hvem der kommer udfører arbejdet i din virksomhed. Det skaber også en langt mere effektiv erhvervsrengøring.

Dit lokale team vil få indgående kendskab til din virksomhed, samt de procedurer, der er for erhvervsrengøring hos jer. Dette sikrer, at rengøringen bliver gjort grundigt, effektivt og udførligt.

Butiksrengøring i Herning

Har du en butik i Herning? Mener du, at en god butik også er en ren og velduftende butik? Vil du aldrig gå på kompromis med kvaliteten? Vil du have en professionel samarbejdspartner? Så tag fat i Pro Rengøring!

Pro Rengøring har mange års erfaring med butiksrengøring af alle tænkelige typer og former. Vores ekspertise og know-how gør, at vi kan garantere, at din butik altid vil fremstå ren og velduftende. Dine kunder vil sætte pris på, at din butik er rar at være i, ligesom dine ansatte også vil gøre det.

Ejendomsservice Herning

Pro Rengøring er ikke kun leveringsdygtig i professionel erhvervsrengøring. Vi tilbyder også ejendomsservice! Grundværdierne er de samme som i resten af vores forretning, nemlig tæt samarbejde, skræddersyede løsninger, høj kvalitet og kunden i fokus.

• Her er nogle eksempler på de opgaver, Pro Rengøring kan varetage i forbindelse med ejendomsservice.
  • Alt inden for havearbejde
  • Daglig kontakt til beboere. Vi agerer som en forlængelse af bestyrelsen.
  • Udførelse af mindre reparationer. Denne type opgaver udføres til en yderst konkurrencedygtig pris, altså til en lavere timepris end en håndværker.
  • Andre rengøringsopgaver og forefaldende arbejde.