​Erhvervsrengøring Haderslev

dsc02260

Pro Rengøring har en lang og tæt historie med det sønderjyske erhvervsliv, heriblandt også med Haderslev og det erhvervsliv, der hver dag beskæftiger de godt 20.000 indbyggere, der er bosiddende i Haderslev.

Vi kender virksomhederne i Haderslev, og vi er igennem vores sønderjyske ophav og mange års erfaring blevet mere end almindeligt skarpe på, hvad der skal til for at gøre vores kunder i Haderslev glade og tilfredse.

Vi lægger vægt på tæt og god kommunikation, godt håndværk og pålidelighed. Vi er stolte af at supportere erhvervslivet i Haderslev med skræddersyede løsninger, der er til gavn for alle parter. Har du også brug for en kundetilpasset løsning, der passer specifikt til dine behov?

Så er du altid mere end velkommen til at booke et helt uforpligtende møde med en af vores dygtige konsulenter. Kontakt os her:

E-mail: 74 71 68 18

Telefon: admin@prorengoring.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skræddersyet erhvervsrengøring i Haderslev

Som nævnt sætter vi en stor ære i ikke bare at levere standardiseret erhvervsrengøring, hvor processerne og resultatet altid er ens, ligegyldigt hvilken virksomhed, der modtager rengøringen.

Vi lytter derimod til, hvordan dine behov ser ud, hvilke ønsker i har, og hvordan vi bedst muligt kan levere erhvervsrengøring til jer, der kan gøre en reel forskel for jeres virksomhed. Vi gør ikke bare rent, vi går direkte ind og hjælper jeres virksomhed med at skabe de rammer, der skal til for at virksomheden og de ansatte kan trives.

Vores erfaring viser os, at denne tilgang altid giver det bedste resultat. Forventningsafstemning er nøglen til et samarbejde, hvor begge parter er tilfredse med udbyttet. Derfor gør vi altid ekstra meget ud af, at afklare dette.

Erhvervsrengøring med lokale værdier

Vi tror på, at et samarbejde fungerer bedst, hvis vi formår at have en lokal tilstedeværelse, der ikke alene kan udføre det daglige arbejde, men også tage den kommunikation og dialog, der løbende bliver brug for.

Derfor har vi indrettet vores forretning således, at alle virksomheder får tilknyttet et lokalt team, der fast arbejder med jer som kunde. Du har altså rig mulighed for at komme på både fornavn og efternavn med de mennesker, der dagligt arbejder for at gøre jeres virksomhed til et bedre sted at være.

Vi tror på, at erhvervsrengøring skal gøres i øjenhøjde, hvor parterne kender hinanden. Især er det vigtigt for os, at vores ansatte har indgående kendskab til de virksomheder, de arbejder med, så de kan skabe det bedste og mest effektive resultater.

Butiksrengøring i Haderslev

Går man en tur ned af gågaden i Haderslev, så vil man opleve, at byen er fyldt med et flot, alsidigt og livligt butiksliv, som både butikkerne og kunderne nyder godt af. Netop denne del af Haderslev er vi stolte af at være med til at vedligeholde og forbedre ved hjælp af butiksrengøring.

Såfremt du er på udkig efter butiksrengøring i Haderslev, så behøver du ikke lede længere. Vi leverer markedets bedste løsninger, hvis vi selv skal sige det, og vi ved, hvad der skal til for at gøre både dine ansatte og kunder tilfredse, hver eneste dag.

Vi har mange års erfaring med rengøring af alle slags og typer af butikker. Uanset hvilke behov og forventninger du måtte have til butiksrengøring, så kan Pro Rengøring indfri dem.​