​Erhvervsrengøring Aarhus

dsc02410

Aarhus er med deres godt 277.000 tusinde indbyggere danmarks anden største by, hvilket naturligvis betyder, at Pro Rengøring har en afdeling i Aarhus, der har til opgave at servicere og levere vores ydelser og samarbejde til det aarhusianske erhvervsliv.

Vi sætter en store ære i at tilbyde vores ydelser overalt i Danmark, uden at vi mister det element, som vi anser for at være vores helt store styrke, nemlig den tætte kommunikation, og det tætte samspil, der foregår mellem det lokale Pro Rengøring hold og kunden.

Derfor er vores opfordring til dig som virksomhedsdrivende eller beslutningstager altid den samme: Hvis du leder efter en seriøs og professionel samarbejdspartner, der kan mere end bare at gøre rent efter jer, men derimod hjælpe jeres virksomhed i den retning, i ønsker, så tag fat i Pro Rengøring!

Vi er dedikerede, motiverede, og frem for alt klar til at gøre en forskel for din virksomhed. Syntes du, at det lyder interessant? Så tøv endelig ikke med at kontakte os! Få et helt og aldeles uforpligtende møde med en af vores dygtige konsulenter. Alt du skal gøre er, at kontakte os på telefon, mail eller via vores kontaktformular:

Mail: ef@prorengoring.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

Sådan arbejder vi erhvervsrengøring i Aarhus

Vores forhold til erhvervslivet i Aarhus og omegn har vist sig at være utroligt givende for alle parter. Der er vores helt klare erfaring, at vores lokale tilgang, hvor tæt kommunikation, åben dialog og et fast lokalt team i høj grad passer til de ønsker, vores kunder i Aarhus har til erhvervsrengøring.

Derfor er vi utroligt glade og taknemmelige over at være en del af erhvervslivet i Aarhus og omegn, hvor vi ikke kun leverer rene badeværelser, kontorer og butikker. Derimod går vi tæt ind på kunden, skræddersyer en løsning, og gør en reel forskel for virksomheden og de medarbejdere, der har deres daglige gang der.

Derfor skal du vælge os til erhvervsrengøring i Aarhus

For at kunne levere en endnu bedre service og styrke vores position i Midtjylland, heriblandt også i Aarhus, så har vi valgt at ansætte den dygtige, erfarne og yderst kompetente Emilie Fischmann, der kommer til at have det overordnede ansvar for, at vores kunder i det midtjyske både er glade og tilfredse.

Emilie har stort fokus på de kerneværdier, vi har i Pro Rengøring Hun tror på, at det bedste resultat altid kommer af en tæt dialog, og så foretrækker hun at have lokalt kendskab til sine kunder, frem for at arbejde for kunder, hun hverken har besøgt eller mødt.

Du får altså ikke kun et navn og et telefonnummer, når du samarbejder med Emilie, du får en seriøs samarbejdspartner, der giver sig tid til at lære din virksomhed at kende, så hun kan levere den bedst mulige service til.

Vil du i kontakt med Emilie? Hun står altid klar til at tage imod dine forespørgsler og spørgsmål på e-mail: ef@prorengoring.dk eller pr.: tlf: 92 44 08 38.​